איך לשמור על הרהיטים שלנו בהובלה

איך לשמור על ההובלה

אריזה נכונה זו מילת המפתח

אמנם יש לכם ביטוח לרהיטים, אך בכל זאת הייתם מעדיפים שהרהיטים שלכם יגיעו שלמים לבית החדש, בלי להתעסק בשאלות של תביעות ביטוח וקניית רהיטים חדשים. איך לשמור על הרהיטים שלנו בהובלה, שיגיעו לבית החדש ללא שריטה?

המובילים הם אלו שסוחבים את הרהיטים שלכם. סבלות זו עבודה קשה, ולא תמיד הסבלים מקפידים לשמור על הרהיט כאילו היה שלהם. לכן יש צורך לארוז כראוי את הרהיטים בצורה כזו שלא יינזקו בשום מצב.

איך לשמור על הרהיטים שלנו בהובלה

אריזה נכונה היא מילת המפתח. לפני האריזה יש לדאוג לסילוטייפ עבה- והרבה ממנו. ניילונים עבים המיועדים לאריזה, נייר פצפצים (הניילון עם הבועות) ואם תוכלו למצוא באזור שלכם, חתיכות ספוג רבות ככל האפשר וחתיכות קלקר המיועד לאריזה.
רהיטים גדולים יש לעטוף היטב בניילון עבה, שנמכר במיוחד למטרה זו. אל תתפשרו על ניילון דק או סמכו על כך שהרהיט לא ייחבט במעלה המדרגות, כי הוא כן. עטפו את הרהיט בניילון עבה בשלוש שכבות לפחות.
בפינות הרהיטים הדביקו בעזרת סילוטיייפ ספוג או כמה שכבות של נייר פצפצים, להגן על הפינות מפני מכות. אם במקרה השגתם כריות ספוג רבות או נייר פצפצים רב, וכלו לעטוף כל רהיט גם בספוג. אל תוותרו על ניילון לטובת ספוג- בין אם זה ניילון עבה או ניילון פצפצים, משום שניילון מגן מפני שריטות. ודאו כי מוצרי החשמל והספות מעוגנים במשאית ומחוברים לחגורות ששומרות עליהם שלא ינועו במהלך הקפיצות והנסיעה בדרך.
רהיטים קטנים יותר כגון שידות יש לעטוף באותה צורה, מספר שכבות של ניילון עבה וספוג או נייר פצפצים בפינות.

מוצרי חשמל ופריטים קטנים הנכנסים לארגזים יש לעטוף בכמה שלבים. את הפריט עצמו עוטפים בניילון עבה. שכבה אחת מספיקה. מרפדים את הארגז בקלקר, ספוג או נייר פצפצים ומכניסים את מוצר החשמל לארגז. יש לוודא כי המוצר החשמלי לא מתנדנד בארגז. במידה ואין בידיכם נייר פצפצים או קלקר, השתמשו במגבות, הרבה פחות נוח אבל יעיל באותה מידה.
על כל ארגז רשמו בגדול מה הוא מכיל. לא רק כלי אוכל נחשבים לשבירים אלא גם בשמים, מוצרי חשמל ועוד. הקפידו לסמן חץ שיעזור למובילים לדעת כיצד להניח נכון את הארגזים עם הפנים כלפי מעלה.

עטיפה נכונה- בלי חיסכון בחומרי העטיפה- תעזור לשמור על הרהיטים בעת ההובלה, שיגיעו לבית החדש בלי סימני מכות או שריטה.

כתיבת תגובה