עשרת הדיברות לשירותי הובלה איכותיים

עשרת הדיברות לשירותי הובלה איכותיים

עשרת הדיברות לשירותי הובלה איכותיים

אם אתם עוברים דירה, בין אם לדירה חדשה ובין אם לדירה זמנית, תזדקקו לשירותי הובלה. שירותי הובלה שיובילו את כל החפצים שלכם ליעד החדש, הובלה של הרהיטים של הארגזים וכו'. אנו בחברת אולימפוס הובלות מבטיחים לכם שירות אמין ואדיב ומקצועי ביותר תוך שמירה מקסימאלית על חפציכם עד למקום היעד המבוקש.
ריכזנו לכם כאן את עשרת הדיברות לשירותי הובלה איכותיים.

  1. עלות ההובלה – לפני הכל תעשו סקר מחירי שוק והיזהרו כאשר המחיר נמוך מדי, לרוב הדבר מדליק נורה אדומה לגבי איכות ההובלה שלהם, יתכן ואינם עוטפים ושומרים כראוי על הרהיטים, או אינם מדייקים בזמנים וכו'.
  2. עמידה בלוח זמנים – בדקו היטב עם חברת ההובלה שהינם מתכוונים להגיע במועד ובשעה שנקבעו על מנת שלא יתבזבז לכם היום לחינם.
  3. שמירה על הרהיטים והחפצים – בררו היטב עם חברת ההובלה כיצד ובמה הם עוטפים את הרהיטים שלכם ובכך מונעים מכות מיותרות ושריטות.
  4. גודל משאית ההובלה – דכאי לבדוק האם המשאית מתאימה להובלה קטנה או הובלה גדולה, לא תרצו לגלות בזמן אמת שאין מקום לכל החפצים שלכם במשאית.
  5. המלצות- הדרך הטובה ביותר לדעת שחברת הובלות הינה חברה איכותית ואמינה זה על ידי ניסיון של אחרים עם השירות שלה.
  6. טיפים למובילים – כדאי לברר מראש מה כמות הטיפ שתצטרכו אם בכלל להוסיף בסוף השירות, זאת על מנת לא להיות מופתעים. טיפים יכולים להגיע לכמה מאות שקלים לפעמים.
  7. זמינות – בדקו האם הם זמינים למועד המעבר שלכם.
  8. מספר עובדים בפועל – שימו לב מה הוא מספר העובדים, יתכן שמספר המובילים הוא מצומצם ביותר אם אין מדובר רק בנהג המשאית עצמו.
  9. חתמו על חוזה מסודר – אל תסגרו עסקה בלי שכתוב את כל פרטיה באופן מסודר אם חתימה. דברים כאלו תמיד טובים לכל מקרה שלא יהיה.
  10. אחריות על מוצרים – יש לברר מה קורה אם חלילה אחד ממוצרי החשמל שלכם או חפצים אחרים נהרסים תוך כדי הנסיעה או כתוצאה מההובלה והאם ישנה אחריות של החברה במקרה כזה.

כתיבת תגובה