איך לפרוק הובלה בצורה הטובה ביותר

איך לפרוק הובלה

פריקת הובלה לפי שלבי עבודה

העברתם שעות רבות באריזה של כל החפצים בבית ובעטיפת הרהיטים בניילונים. פריקה נכונה של הובלה חשובה בדיוק כמו אריזה נכונה, וגם היא מתבצעת בכמה שלבים. עבודה נכונה לפי השלבים תחסוך לכם זמן וכוחות במהלך העבודה.

ניתן לחלק את פעולת הפריקה לשניים: פריקת ההובלה על ידי המובילים ופריקת הארגזים ששייכת לתחום האחריות שלכם.לפני שהמובילים פורקים את הריהוט, רצוי לוודא כי הדירה נקייה ומוכנה לכניסה של בני הבית. את הפריקה מבצעים בזהירות, תוך שמירה על הסדר הקיים בתוך הארגזים.

איך לפרוק הובלה בצורה הטובה ביותר

רהיטים הצריכים הרכבה יורכבו באותו היום וספות ומוצרי חשמל יונחו מראש במקום שלהם.בצורה כזו תתחילו להרגיש בבית למרות כל הארגזים.
בכדי לפרוק בצורה הטובה ביותר, מראש כל ארגז יונח בחדר המיועד לו. הורידו את הניילונים ממוצרי החשמל לפני שהמובילים מניחים כל רהיט במקומו.פעולות קטנות אילו יחסכו לכם זמן רב בעת פריקת הארגזים עצמה.

לאחר שהובלתם, המובילים הרכיבו את הרהיטים והניחו כל רהיט וארגז במקום שלו, מגיע החלק שלכם בעבודת הפריקה- פריקת הארגזים.
התחילו מן המטבח והמקלחת,שאילו החלקים הכי חשובים בבית.
סדר החפצים הוא בדיוק כפי בבית הקודם שלכם ועל כך הפריקה קלה. רצוי להביא כמה מוצרי מזון בסיסיים, או להשאיר מראש כסף בצד להזמנת אוכל. כמה שזה נראה פשוט, פריקת ציוד על בטח ריקה מתבצעת בעצבים, כאשר עם מוזיקה טובה ניתן לקחת את כל העניין בקלילות.
לאחר סידור המטבח והאמבטיה הבית שלכם מתחיל להיראות בית. יש קפה למי שמעוניין, ושמפו למי שרוצה להתרחץ.
השלב הבא הוא הכנסת כלי מיטה ומצעים מיותרים בתא האחסון מתחת למיטות והצעת המיטות. כבר ניתן לראות כי הבית מסודר ומאורגן וניתן לחיות בו.

בזמן הפנוי תוכלו לסדר כל חדר בפני עצמו, ארונות בגדים ושידות. אם העברתם את הרהיטים מהבית הקודם, אתם יודעים היכן אתם רוצים שכל פריט יהיה ופעולת הפריקה קלה יותר.גם אם אלו רהיטים חדשים, בסך הכללי מדובר על אותו סידור של פריטים,כך שהדבר לא יארוך זמן רב.
את עיצוב הבית עם תמונות השאירו לסוף. לאחר שכל פריט במקומו ואתם מרגישים באמת בית, תוכלו להשתעשע עם עיצוב הבית ולעצב כל חדר בצורה אחרת ומעניינת.

פריקה נכונה מהמשאית וביצוע פעולות קטנות עוד ביום ההובלה יחסכו לך זמן רב בעת הפריקה עצמה. פריקת ארגזים לפי שלבים, מאפשרת לכם להיות תמיד בשליטה ולנהל את הזמן בצורה נכונה, כדי שתוכלו לסיים עם פעולת הפריקה הכי מהר שאפשר.

כתיבת תגובה