הובלות פרטי יוקרה

הובלות פרטי יוקרה

כולנו היינו סטודנטים וביצענו הובלות של כמה תיקים, מקרר יד שלישית ואולי גם איזו ספפה חבוטה. עם השנים אספנו לעצמינו פרטים רבי ערך, ערך רגשי וכספי, וכאשר אנו רוצים להוביל את אותם פרטי יוקרה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו שהם ינזקו. כיצד לארוז נכון את פרטי היוקרה ולמצוא הובלות פרטי יוקרה שישמרו על הפריט?

כדי שהובלות פרטי יוקרה יתבצעו בצורה חלקה וללא תקלות, הדבר מצריך הירתמות של שני הצדדים- בעל הפריטים וחברת ההובלות. על בעל הפריטים חלה הדרישה לעטוף כראוי במספיק הגנות את פרטי היוקרה כדי לאפשר את הובלות פרטי היוקרה בצורה חלקה. על מבצע ההובלה לדאוג לשלמותם של פרטי היוקרה ולספק ביטוח על כל צרה.

להימנע ממובילים שרוצים להוסיף לעצמם עוד הובלה

הובלות פרטי יוקרה שבדרך הפריט ניזוק קרו לא מעט פעמים. אתם בהחלט לא רוצים להיות אחת מהפעמים האלו. לכן התחילו בכך שתסמכו על עצמכם, ואירזו כראוי את פרטי היוקרה. אם מדובר ברהיט הקפידו לעטוף אותו כראוי בניילון עבה ,בדקו מראש כי הניילון העבה עמיד בפני שריטות בדרך. אם מדובר בפריט בד- רצוי לעטוף בכמה שכבות של ניילון מבודד, כדי שלא יספגו בטעות ריח סיגריות או ריח זיעה. פרטים שניתן להכניס לארגז- עטפו את הפריט עצמו בפצפצים, מלאו את ארגז בקלקר (או בכריות שיגנו על הפריט) ואת הארגז עצמו אטמו היטב. בדקו כי פרטי היוקרה אינם נעים בתוך הארגז ושאינם עלולים להתגלגל בתוכו.

לאחר שביצעתם את חלקכם בעסקה, עליכם לבחור חברת הובלות לפרטי יוקרה. פנו מראש לחברות הובלות המציגות את עצמן כמבצעות הובלות פרטי יוקרה, ושנערכו להובלות פרטי יוקרה בעבר. כך תמענו ממובילים שרוצים להוסיף לעצמם עוד הובלה, למרות שאינם יכולים להתמודד עם הובלות פרטי יוקרה.

דאגו לביטוח מקיף עבור פרטי היוקרה. ביטוח זו האסמכתא שלכם שכלום לא יקרה. הרי מן הסתם חברת ההובלות לא תרצה לשלם לכם בעבור הפריט שניזוק ועל כן היא תבצע את הובלת פרטי היוקרה בצורה הטובה ביותר יש. ביטוח הוא גם כיסוי בעת צרה, אך בעיקר דרבון לחברת ההובלות לשמור על פרטי היוקרה שלכם.

חברת אולימפוס ערוכה לביצוע הובלות פרטי יוקרה ,ויודעת כיצד לבצע אותן בצורה החלקה ביותר והבטוחה. חברת אולימפוס תשמח לענות לכם על כל שאלה ולספק עוד מידע על הובלות פרטי היוקרה שלנו.

כתיבת תגובה