הובלה וכל השאר..

הובלה וכל השאר..

מהי הובלה?

הובלה היא שירות נפוץ מאד, אשר נחוץ לאנשים רבים במקרים רבים. הובלה, במשמעות הבסיסית שלה, היא העברה של חפצים ממקום למקום. השימוש הנפוץ ביותר בשירותי הובלה הוא בהעברה של תכולת דירה ממקום למקום. הובלה מאפשרת העברה של כל הפריטים הקיימים בבית, כולל ריהוט כבד, מכשירי חשמל גדולים וכמובן ארגזים מלאים בכל תכולת הבית. שירותי הובלה מספקים משאית בגודל מתאים, שבה ניתן להעביר את תכולת הבית בקלות ובנוחות.

מה כוללים שירותי הובלה?

כאמור, שירותי הובלה כוללים הובלה וסבלות, כלומר הצוות של חברת ההובלה מעמיס את תכולת הדירה שלכם על המשאית, ומעביר אותה אל המיקום החדש, שם הוא פורק את כל המטען בדירה החדשה. שירותי הובלה סטנדרטיים כוללים גם שירות של פירוק, הובלה והרכבה מחודשת של כל סוגי הרהיטים הביתיים. במרבית המקרים אין אפשרות להעביר רהיטים כמות שהם, ויש צורך לפרק אותם על מנת שניתן יהיה להעביר אותם בצורה בטוחה. חברות ההובלה מעסיקות נגר אשר מבצע את הפירוק הזה. גם פירוק של מכשירי חשמל כמו מקרר, מקפיא, תנור וכדומה כלולים בשירות זה. כיום, חברות הובלה מסוימות מציעות גם שירות של אריזה – הצוות מגיע יום או יומיים לפני תאריך ההובלה, ומסייע ללקוח באריזה של כל תכולת הדירה בצורה הטובה ביותר.

איך בוחרים שירותי הובלה?

כאשר ניגשים לבחור שירותי הובלה, חשוב בעיקר לשים לב לאמינות של החברה. חברת הובלות מחזיקה בידיה את כל תכולת הבית שלכם, פעמים רבות בשווי כספי גבוה, לכן תרצו בוודאי להיות בטוחים כי מדובר בחברה אמינה לחלוטין. בנוסף, מומלץ מאד לברר על המיומנות של צוות ההובלה, מהו משך הזמן הנדרש עבורם להעמסה של תכולת דירה ממוצעת, וכמה הם זהירים בטיפול ברהיטים ובחפצים השונים המועברים על ידם. כמובן, כדאי גם לערוך השוואת מחירים קצרה – אך חשוב שלא להתפתות למחירים קיצוניים, לא גבוהים במיוחד ולא נמוכים במיוחד.

הובלות מיוחדות

מלבד שירותי הובלה סטנדרטיים, ניתן למצוא הובלות מיוחדות כמו הובלות של מוסדות, הובלה של פסנתר כנף והובלה של פריטים גדולים דומים אחרים.

כתיבת תגובה